11-А клас

 Зарубіжна література

  .

Тема: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Опозиція Фауст-Мефістотель.Фауст і Маргарита. 

Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.27-30. Виконати індивідуальні завдання.                                                                             

Тема: "Світоглядні й естетичні засади модернізму,його художнє новаторство.Франц Кафка "Перевтілення".                                                                      Домашнє завдання:Опрацювати життєвий і творчий шлях Ф. Кафки .Прочитати оповідання "Перевтілення". 

Тема:Образ Грегора Замзи.Особливості композиції ,функції фантастики.Характерні риси стилю Ф.Кафки.                                                                  Домашнє завдання:Скласти цитатний план до характеристики Грегора.                                

Тема:Михайло Булгаков"Майстер і Маргарита".Життєвий і творчий шлях М. Булгакова.Булгаков і Україна.Особливості композиції("роман в романі")та оповідної структури.                                                                                                              Домашнє завдання:Опрацювати життєвий і творчий шлях М.Булгакова, прочитати роман "Майстер і Маргарита".    

Тема:Трагізм долі митця.Проблема кохання й творчості.                                             Домашнє завдання:Скласти план до характеристики майстра і Маргарити.Написати твір-мініатюру "У чому ,на вашу думку,справжнє призначення митця?".

Тема:К/Р.  Твір до теми:"Модернізм" 1."Вічні моральні цінності в романі М.Булгакова "Майстер і Маргарита ". 

Тема:Гійом Аполінер .Специфіка віршованої форми каліграм.Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо ".

Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях поета в підручнику на с.96-110 ,письмово зробити ідейно - художній аналіз поезії "Зарізана голубка і водограй".   

Тема:Райнер Марія Рільке.Своєрідність поглядів і поетики Рільке.  

Д/З: Опрацювати творчість поета  в підручнику на с.111-122. Виразно читати і аналізувати поезії на с.120 -121. 

 Тема: Срібна доба російської поезії :течії ,здобутки ,долі митців. О. Блок ,Анна Ахматова.  

 Д/З:Ознайомитися із творчістю поетів ,аналізувати вірш О.Блока "Незнайома" ,прочитати поему Анни Ахматової "Реквієм".       

Тема: В.В.Маяковський-поет-новатор ,вплив футуризму на  поетику митця. 

Д/З :Опрацювати творчість поета і аналізувати поезії: "А ви могли б ....","Послухайте !","Борг Україні ". 

Тема :К/Р:Шедеври європейської лірики першої половини 20 століття .   

          Другий семестр.  

                   11\01 

Тема:Джордж Оруелл."Скотоферма".Зв'язок творчості Дж.Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. 

Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику на с.141-154. В підручнику на с.156 завдання№11 виконати письмово.  

                  18\01 

Тема:Головні образи.Поетика антиутопії .

Д/З: Скласти план до характеристики Вінстона Сміта і Джулії. 

                  25\01 

Тема:Бертольд Брехт. "Матінка Кураж та її діти ".Ідеї попередження та риси "епічного театру"в п'єсі. 

Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.158-167. Прочитати п'єсу "Матінка Кураж та її діти ".

1 комментарий:

  1. Тема:Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації.Опозиція Фауст-Мефістотель.Фауст і Маргарита. Понеділок (21. 09 ).Домашнє завдання :Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.27-30.Виконати індивідуальні завдання .

    ОтветитьУдалить