Зарубіжна література
Тема:Літературні жанри і стилі.Перехідні явища в літературі.
Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.56.
Тема:Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Джонатан Свіфт . "Мандри Гуллівера "(1 частина ).Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у романі.
Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях письменника ,прочитати 1 частину роману "Мандри Гуллівера".
Тема:Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману.
Д/З: Скласти план до характеристики образу Гуллівера , дібрати відповідні цитати з роману.
Тема: Й.В.Гете. Роль поета в історії Просвітництва.Міфологічний зміст образів вірша "Вільшаний король ".
Опрацювати біографію поета ,прочитати вірш і зробити письмово ідейно -художній аналіз поезії. В підручнику с.36-43.
Тема: Ідея кохання у "Травневій пісні ",ознаки фольклору.Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у "Прометеї". Образ Прометея.
Д/З: Виразно читати і аналізувати поезії Гете. В підручнику с.40,41.
Тема: Й.К.Ф.Шиллер. "До радості".Просвітницька ідея об'єднання людства в оді "До радості ".
Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.45-48. Виразно читати і аналізувати оду .
Тема: Пафос оди "ДО радості ".
Д/З: В підручнику на с.51 завдання №5 ,6,7, 8,9 - виконати письмово.
Тема:К/Р. Тести. "Вступ",творчість Дж.Свіфта,Й.Гете,Ф.Шиллера.
Тема: Генріх Гейне. "Книга пісень". Творчість Гейне і німецький романтизм.
Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях поета в підручнику на с.56-59.Виразно читати поезії .
Тема:Утілення високого почуття кохання у віршах митця .Особливості поетичної мови."Коли розлучаються двоє.....".
Д/З: Вивчити вірш напам'ять.
Тема:Джордж Байрон. Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі.Фольклорні і біблійні мотиви в ліриці Байрона.
Д/З: Опрацювати біографію поета в підручнику на с.64-67. Зробити письмово ідейно - художній аналіз поезії "Хотів би жити знов у горах".
Тема : Українська тема в поемі "Мазепа". Специфіка зображення образу гетьмана у творі.
Д/З: Прочитати поему с.70-78. Написати в зошиті як у поемі "Мазепа" поєднуються елементи епосу і лірики ?
Тема: УРЗМ(письмово ). Образ гетьмана Івана Мазепи у світовій літературі.
Тема: К/Р №2 .Тести. ( за тв. Г.Гейне ,Дж.Байрона ).
Тема: О.С.Пушкін. Провідні мотиви його лірики.
Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях митця с.83-86. Виразно читати і аналізувати вірші на с.87-88. В зошиті зробити письмово ідейно - художній аналіз вірша "Я пам'ятник собі поставив незотлінний ".
Тема: Роман у віршах "Євгеній Онєгін ".Взаємодія романтизму і реалізму у творі.
Д/З: Прочитати роман с.92-115.
Тема: Реалістичне висвітлення романтичних тем у романі Пушкіна. Дзеркальна композиція.
Д/З: Написати у чому ви бачите відмінність між героєм романтичного і реалістичного твору ?
Тема : "Євгеній Онєгін " - енциклопедія російського життя . Зображення різних сфер життя.
Д/З: Написати ,що стало причиною нудьги головного героя ? Як сприйняли Онєгіна сусіди - поміщики ?.
Тема: Художнє новаторство О.С.Пушкіна у романі " Євгеній Онєгін " :особливості жанру ,образ автора , ліричні відступи ,онєгінська строфа.
Д/З: На прикладі обраної строфи поясніть особливості будови онєгінської строфи.
Тема: К/Р №3 . ТВІР. Роман О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін " -сповідь людської душі .
Тема: М.Ю. Лермонтов . Огляд життя і творчості. Мотив світової скорботи у ліриці Лермонтова.
Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях митця на с.117-123. Виразно читати і аналізувати вірші поета с.121-122.
Тема :"Герой нашого часу ". Особливості розвитку сюжету і композиції в романі М. Лермонтова.
Д/З: Прочитати роман на с.125-137.
Тема: Зв'язок роману М. Лермонтова з історичною та духовною атмосферою доби.
Д/З: В підручнику на с.137 завдання №1-8 виконати письмово.
Тема : Складність образу Печоріна -героя роману М. Лермонтова.
Д/З: Скласти план до характеристики образу Печоріна , порівняйте образи Печоріна і Онєгіна .
Тема: Печорін у системі образів роману .Новаторство М. Лермонтова в жанрі роману .
Д/З: Написати у чому полягає "моральне каліцтво" 25- річного офіцера ? ДРУГИЙ СЕМЕСТР
Тема: Реалізм та історія його формування . Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику на с. 139-141.
Тема:Характерні ознаки реалізму як літературного напряму. Д/З: В підручнику на с. 141 завдання №8 виконати письмово.
Тема: Оноре Бальзак . Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника у Франції. Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях письменника в підручнику на с.142-145. Тема:"Людська комедія" Оноре де Бальзака: історія написання ,художня структура , тематика і проблематика , образи. Д/З: Прочитати повість "Гобсек" в підручнику на с.146-163. Письмово виконати завдання в підручнику на с.164 №22 (Порівняйте образ Гобсека з образом Скруджа).
Тема : Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Середа (23.09).Домашнє завдання :Скласти план до характеристики Гуллівера. Тема : Жанрова своєрідність роману.Засоби комічного. Езопова мова. П'ятниця (25.09). Домашнє завдання : В підручнику на с. 34 завдання №4.5,8,10 - виконати письмово .
ОтветитьУдалить