9 класи

 Зарубіжна література

Тема:Літературні жанри і стилі.Перехідні явища в літературі. 

Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.56.                                                         

Тема:Історичні умови та провідні ідеї  Просвітництва. Джонатан Свіфт . "Мандри Гуллівера "(1 частина ).Історія написання твору. Просвітницькі ідеї   у    романі.      

  Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях письменника ,прочитати 1 частину роману "Мандри Гуллівера". 

 Тема:Образ Гуллівера  як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману. 

Д/З: Скласти план до характеристики образу  Гуллівера , дібрати відповідні цитати з роману.                                                                                                       

Тема: Й.В.Гете. Роль поета в історії Просвітництва.Міфологічний зміст образів вірша "Вільшаний король ". 

Опрацювати біографію поета ,прочитати вірш і зробити письмово ідейно -художній аналіз поезії. В підручнику с.36-43.                           

Тема: Ідея кохання у "Травневій пісні ",ознаки фольклору.Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у "Прометеї". Образ Прометея. 

 Д/З:  Виразно читати і аналізувати поезії Гете. В підручнику с.40,41.  

 Тема: Й.К.Ф.Шиллер. "До радості".Просвітницька ідея об'єднання  людства в оді "До радості ". 

Д/З:  Опрацювати матеріал в підручнику на с.45-48.  Виразно читати і аналізувати оду .                                                                                                          

Тема: Пафос оди "ДО радості ". 

Д/З:   В підручнику на с.51 завдання №5 ,6,7, 8,9 - виконати письмово.                                                                                                                    

Тема:К/Р. Тести. "Вступ",творчість Дж.Свіфта,Й.Гете,Ф.Шиллера.    

Тема: Генріх Гейне. "Книга пісень". Творчість Гейне і німецький романтизм. 

            Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях поета в підручнику на с.56-59.Виразно читати поезії .                                                                                                                               

Тема:Утілення високого почуття кохання у віршах митця .Особливості поетичної мови."Коли  розлучаються двоє.....".   

Д/З:    Вивчити вірш напам'ять.                         

 Тема:Джордж Байрон. Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі.Фольклорні і біблійні мотиви в ліриці Байрона.   

  Д/З:  Опрацювати біографію поета  в підручнику на с.64-67. Зробити письмово ідейно - художній аналіз поезії "Хотів би жити знов у горах".                   

   Тема : Українська тема в поемі "Мазепа". Специфіка зображення образу гетьмана у творі. 

 Д/З:  Прочитати поему с.70-78. Написати в зошиті як у поемі "Мазепа" поєднуються елементи епосу і лірики ?  

 Тема: УРЗМ(письмово ). Образ гетьмана Івана Мазепи у світовій літературі. 

Тема: К/Р №2 .Тести. ( за тв. Г.Гейне ,Дж.Байрона ).      

 Тема: О.С.Пушкін. Провідні мотиви його лірики.   

 Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях митця с.83-86. Виразно читати і аналізувати вірші на с.87-88. В зошиті зробити письмово ідейно - художній аналіз  вірша "Я пам'ятник собі поставив незотлінний ".    

Тема: Роман у віршах  "Євгеній  Онєгін ".Взаємодія романтизму і реалізму у творі. 

   Д/З:  Прочитати роман с.92-115.   

 Тема: Реалістичне висвітлення романтичних тем у романі  Пушкіна. Дзеркальна композиція. 

Д/З: Написати у чому ви бачите відмінність між героєм  романтичного і реалістичного твору ?   

 Тема : "Євгеній  Онєгін " - енциклопедія російського життя . Зображення  різних сфер життя. 

Д/З:  Написати ,що стало причиною нудьги головного героя ?  Як сприйняли Онєгіна сусіди - поміщики ?.   

 Тема: Художнє новаторство О.С.Пушкіна у романі " Євгеній Онєгін " :особливості жанру ,образ автора , ліричні відступи ,онєгінська строфа. 

  Д/З:  На прикладі обраної строфи поясніть особливості будови онєгінської строфи.  

   Тема: К/Р №3 . ТВІР. Роман О.С.Пушкіна " Євгеній Онєгін " -сповідь людської душі .  

 Тема: М.Ю. Лермонтов . Огляд життя і творчості. Мотив світової скорботи у ліриці  Лермонтова. 

Д/З:  Опрацювати життєвий і творчий  шлях митця на с.117-123. Виразно читати і аналізувати вірші поета с.121-122.    

   Тема :"Герой нашого часу ". Особливості розвитку сюжету і композиції в романі  М. Лермонтова.  

   Д/З: Прочитати роман на с.125-137.           

   Тема:  Зв'язок роману  М. Лермонтова з історичною та духовною атмосферою доби.  

 Д/З:  В підручнику на с.137 завдання №1-8  виконати письмово.                       

 Тема : Складність образу Печоріна -героя роману  М. Лермонтова.   

                      Д/З:  Скласти план до характеристики образу Печоріна , порівняйте образи Печоріна і Онєгіна .                                                                                                                 

Тема: Печорін у системі образів роману .Новаторство  М. Лермонтова в жанрі роману . 

 Д/З:   Написати  у чому полягає "моральне каліцтво" 25- річного офіцера  ?                                                                                                                                                                       ДРУГИЙ СЕМЕСТР                                                                            

Тема: Реалізм та історія його формування .                                                                       Д/З: Опрацювати  теоретичний матеріал в підручнику на с. 139-141. 

 Тема:Характерні  ознаки реалізму як  літературного напряму.                                    Д/З: В підручнику на с. 141  завдання №8  виконати письмово.   

 Тема: Оноре Бальзак . Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника у Франції.                                                                                                            Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях письменника в  підручнику на с.142-145.                                                                                                                                        Тема:"Людська комедія" Оноре де Бальзака: історія написання ,художня структура , тематика і проблематика , образи.                                                                      Д/З: Прочитати повість "Гобсек" в підручнику на с.146-163. Письмово виконати завдання в підручнику на с.164   №22 (Порівняйте образ Гобсека з  образом Скруджа).

1 комментарий:

  1. Тема : Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Середа (23.09).Домашнє завдання :Скласти план до характеристики Гуллівера. Тема : Жанрова своєрідність роману.Засоби комічного. Езопова мова. П'ятниця (25.09). Домашнє завдання : В підручнику на с. 34 завдання №4.5,8,10 - виконати письмово .

    ОтветитьУдалить