7 класи

 Зарубіжна література

Тема:Оригінал і переклад.Переклад і переспів. 

Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.7.                                                                                                                

Тема: Билина як жанр давньоруської літератури. Основні цикли билин.Давньоруські билини про Іллю Муромця. 

 Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.8-11. Прочитати і вміти переказати билину про "Іллю Муромця і Солов'я Розбійника ". В підручнику на с. 18  завдання №10,11,12,13 - виконати письмово.                                          

Тема:Балада як жанр фольклору. Характерні ознаки фольклорної балади."Король Лір і його дочки ". Моральний урок у творі. 

Д/З:Опрацювати матеріал в підручнику на с.19, прочитати баладу.                                    

Тема:"Як Робін Гуд став розбійником ",ідеї свободи і служіння народові.Образ народного захисника Робіна Гуда.  

Д/З:Прочитати і переказувати баладу. Скласти план до характеристики Робіна Гуда.      

Тема:Йоган Шиллер ."Рукавичка".Випробування головного героя балади. 

Д/З: Опрацювати біографію Шиллера ,прочитати і переказувати баладу.                                       

Тема:Адам Міцкевич ."Світязь".Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі. 

Д/З:Опрацювати біографію Міцкевича в підручнику на с.49-50. Прочитати баладу . На с.58 завдання №11,12,13 -виконати письмово.                                                  

Тема:Роберт Стівенсон ."Балада про вересовий трунок ".Основний конфлікт балади.Символіка твору.   

 Д/З: Опрацювати біографію Стівенсона в підручнику на с.59-61. Прочитати і переказувати баладу.                                                                               

Тема:К/Р.Тести. Билини і балади.                                                                                

Тема: Вальтер Скотт. "Айвенго". Історія і художній вимисел у романі "Айвенго".

Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях В.Скотта. Прочитати роман в підручнику на с.76-120.                                                                                                            

Тема:Історичний колорит роману .Динаміка сюжету роману .Гумор у творі. 

Д/З:В підручнику на с.120 завдання №1,2,3,4.5,6,7,8 - виконати письмово.      

Тема:Утілення в образі Айвенго кодексу рицаря,художні засоби створення образу.Зіткнення добра ,краси ,справедливості  із жорстокістю, підступністю. 

Д/З: Скласти план до характеристики образу Айвенго . 

 

Тема : УРЗМ ( письмово ). Порівняльна характеристика  літературних героїв роману (Ровена і Ребекка ,Айвенго і Бріан де Буагільбер ).     

Тема: Друга світова війна у європейській поезії.

Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику на с.123-127. Виразно читати і аналізувати вірші. На с.127 завдання №4-11 виконати письмово. 

 Тема: В.В.Биков ."Альпійська балада".Особливості сюжету і композиції повісті. 

 Д/З: Вивчити біографію письменника на с.128-129. Прочитати повість.   

 Тема: Образи  Івана Терешка і Джулії.Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. 

Д/З: Скласти план до характеристики образів Івана та Джулії . Дібрати з тексту відповідні цитати.                      

  Тема: Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору ,риси жанру балади у ньому.  

Д/З: Виконати творчі завдання підручника на с.155.  

 Тема: К/Р  №2.Тести . Історичне минуле в літературі.  

Тема: Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм ". 

Д/З: Вивчити біографію письменника , прочитати оповідання  с.156-170.  

Тема: Символічність назви оповідання . Утвердження сімейних цінностей. 

 Д/З: Написати в зошиті твір-мініатюру на тему : "Сімейні цінності ".

 Тема: Редьярд Кіплінг.  "Якщо.....".Сюжет і композиція вірша . Художні особливості твору.

Д/З: Вивчити біографію письменника , виразно читати і аналізувати вірш с.176-177. 

  Тема:"Балада про Схід і Захід " Р.Кіплінга.Антитеза у творі. 

 Д/З: Прочитати  "Баладу про Схід і Захід " с.173-175.  Завдання на с. 175-176  №9-15 виконати письмово.  

 Тема : К/Р №3. Контрольний твір :" Як залишатися людиною з    а будь- яких обставин ".                                                                                                                                                                                        

 ДРУГИЙ СЕМЕСТР          

                   

Тема: О.С.Пушкін . "19 Жовтня1825". Дитинство і юність. Уславлення  дружби і вірності у вірші. Авторські  спогади і роздуми у творі.                                                  Д/З: Опрацювати біографію поета в підручнику на с.179-181. Виразно читати і аналізувати вірш "19 жовтня 1825" на с.181-184.                            

Тема: Шолом -Алейхем. "Пісня над піснями". Відображення у його творах долі єврейського народу.                                                   

Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях  письменника ( в інтернеті), прочитати повість.                                                             

Тема:  Тема кохання в повісті Шолома-Алейхема "Пісня над піснями". Біблійні мотиви у повісті. Утвердження етичних цінностей.                                                                                                  

Д/З:  Скласти письмово план до характеристики Шимека і Бузі.                                                                                                              

Тема: Олександр Грін . "Пурпурові вітрила ".Поєднання реального і фантастичного в повісті.Основний конфлікт твору.        

  Д/З:Опрацювати біографію письменника в підручнику на с.187-188. Прочитати повість на с.189-209.  

1 комментарий:

  1. Тема:Реальність (історія,побут,звичаї )і художня вигадка в билині "Ілля Муромець і Соловей Розбійник".Середа(16.09).Домашнє завдання : На с.17 в підручнику є завдання №6,7,8,9 - виконати письмово. Тема: Балада як жанр фольклору.Характерні ознаки фольклорної балади.Вівторок (22.09). Домашнє завдання : Опрацювати матеріал в підручнику на с.19.Прочитати баладу "Король Лір і його дочки ".

    ОтветитьУдалить