Зарубіжна література
Тема:Оригінал і переклад.Переклад і переспів.
Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.7.
Тема: Билина як жанр давньоруської літератури. Основні цикли билин.Давньоруські билини про Іллю Муромця.
Д/З: Опрацювати матеріал в підручнику на с.8-11. Прочитати і вміти переказати билину про "Іллю Муромця і Солов'я Розбійника ". В підручнику на с. 18 завдання №10,11,12,13 - виконати письмово.
Тема:Балада як жанр фольклору. Характерні ознаки фольклорної балади."Король Лір і його дочки ". Моральний урок у творі.
Д/З:Опрацювати матеріал в підручнику на с.19, прочитати баладу.
Тема:"Як Робін Гуд став розбійником ",ідеї свободи і служіння народові.Образ народного захисника Робіна Гуда.
Д/З:Прочитати і переказувати баладу. Скласти план до характеристики Робіна Гуда.
Тема:Йоган Шиллер ."Рукавичка".Випробування головного героя балади.
Д/З: Опрацювати біографію Шиллера ,прочитати і переказувати баладу.
Тема:Адам Міцкевич ."Світязь".Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі.
Д/З:Опрацювати біографію Міцкевича в підручнику на с.49-50. Прочитати баладу . На с.58 завдання №11,12,13 -виконати письмово.
Тема:Роберт Стівенсон ."Балада про вересовий трунок ".Основний конфлікт балади.Символіка твору.
Д/З: Опрацювати біографію Стівенсона в підручнику на с.59-61. Прочитати і переказувати баладу.
Тема:К/Р.Тести. Билини і балади.
Тема: Вальтер Скотт. "Айвенго". Історія і художній вимисел у романі "Айвенго".
Д/З:Опрацювати життєвий і творчий шлях В.Скотта. Прочитати роман в підручнику на с.76-120.
Тема:Історичний колорит роману .Динаміка сюжету роману .Гумор у творі.
Д/З:В підручнику на с.120 завдання №1,2,3,4.5,6,7,8 - виконати письмово.
Тема:Утілення в образі Айвенго кодексу рицаря,художні засоби створення образу.Зіткнення добра ,краси ,справедливості із жорстокістю, підступністю.
Д/З: Скласти план до характеристики образу Айвенго .
Тема : УРЗМ ( письмово ). Порівняльна характеристика літературних героїв роману (Ровена і Ребекка ,Айвенго і Бріан де Буагільбер ).
Тема: Друга світова війна у європейській поезії.
Д/З: Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику на с.123-127. Виразно читати і аналізувати вірші. На с.127 завдання №4-11 виконати письмово.
Тема: В.В.Биков ."Альпійська балада".Особливості сюжету і композиції повісті.
Д/З: Вивчити біографію письменника на с.128-129. Прочитати повість.
Тема: Образи Івана Терешка і Джулії.Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.
Д/З: Скласти план до характеристики образів Івана та Джулії . Дібрати з тексту відповідні цитати.
Тема: Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору ,риси жанру балади у ньому.
Д/З: Виконати творчі завдання підручника на с.155.
Тема: К/Р №2.Тести . Історичне минуле в літературі.
Тема: Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм ".
Д/З: Вивчити біографію письменника , прочитати оповідання с.156-170.
Тема: Символічність назви оповідання . Утвердження сімейних цінностей.
Д/З: Написати в зошиті твір-мініатюру на тему : "Сімейні цінності ".
Тема: Редьярд Кіплінг. "Якщо.....".Сюжет і композиція вірша . Художні особливості твору.
Д/З: Вивчити біографію письменника , виразно читати і аналізувати вірш с.176-177.
Тема:"Балада про Схід і Захід " Р.Кіплінга.Антитеза у творі.
Д/З: Прочитати "Баладу про Схід і Захід " с.173-175. Завдання на с. 175-176 №9-15 виконати письмово.
Тема : К/Р №3. Контрольний твір :" Як залишатися людиною з а будь- яких обставин ".
ДРУГИЙ СЕМЕСТР
Тема: О.С.Пушкін . "19 Жовтня1825". Дитинство і юність. Уславлення дружби і вірності у вірші. Авторські спогади і роздуми у творі. Д/З: Опрацювати біографію поета в підручнику на с.179-181. Виразно читати і аналізувати вірш "19 жовтня 1825" на с.181-184.
Тема: Шолом -Алейхем. "Пісня над піснями". Відображення у його творах долі єврейського народу.
Д/З: Опрацювати життєвий і творчий шлях письменника ( в інтернеті), прочитати повість.
Тема: Тема кохання в повісті Шолома-Алейхема "Пісня над піснями". Біблійні мотиви у повісті. Утвердження етичних цінностей.
Д/З: Скласти письмово план до характеристики Шимека і Бузі.
Тема: Олександр Грін . "Пурпурові вітрила ".Поєднання реального і фантастичного в повісті.Основний конфлікт твору.
Д/З:Опрацювати біографію письменника в підручнику на с.187-188. Прочитати повість на с.189-209.
Тема:Реальність (історія,побут,звичаї )і художня вигадка в билині "Ілля Муромець і Соловей Розбійник".Середа(16.09).Домашнє завдання : На с.17 в підручнику є завдання №6,7,8,9 - виконати письмово. Тема: Балада як жанр фольклору.Характерні ознаки фольклорної балади.Вівторок (22.09). Домашнє завдання : Опрацювати матеріал в підручнику на с.19.Прочитати баладу "Король Лір і його дочки ".
ОтветитьУдалить